Topic-icon Grinden A-Bryggan!

Mer
9 år 6 månader sedan #2002 av almbil
Svar från almbil i ämnet Grinden A-Bryggan!
Eftersom jag haft hand om detta problem kan jag berätta att vi hade kontakt med en firma, BJ Svets, som skulle åtgärda detta innan sommaren. Efter många turer slutade de höra av sig, vi fick aldrig någon offert trots påstötningar. Då fick processen börja om med sökande efter ett annat företag som kunde hjälpa till. De kom ut precis innan semesterperioden och tittade på vad man kunde göra. De hade ingen möjlighet åtgärda detta förrän efter augusti. Men nu ska det vara gjort enligt alla. Har du kanske missat det?

Vidare,för din information, innan kritik kommer kan du ta reda på orsak. Det känns bättre då för oss som lägger ner mycket tid och energi för att allt ska fungera.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

  • drape76
  • drape76 Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
9 år 6 månader sedan #2005 av drape76
Svar från drape76 i ämnet Grinden A-Bryggan!
Hej Billy, Vet inte om jag trampade på någon öm tå det var inte meningen,

frågan var just vad status är (information) och varför det inte hanterats fortare.

Tack i övrigt för ditt engagemang!

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
9 år 6 månader sedan #2006 av almbil
Svar från almbil i ämnet Grinden A-Bryggan!
Det var uttrycket "varför det inte hanteras fortare" som jag reagerade på eftersom vi/jag gjort vad vi kunnat, men p g a att det finns hantverkare som inte är pålitliga, har det tagit tid.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
9 år 6 månader sedan #2007 av Bernte
Svar från Bernte i ämnet Grinden A-Bryggan!
Välj in drape 76 så får han se vilket bra jobb ni utför
Följande användare sa tack: drape76

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
9 år 6 månader sedan #2010 av 125carlsson
Svar från 125carlsson i ämnet Grinden A-Bryggan!
Om styrelsen informerat om detta hade drape inte behövt fråga. Samma dåliga information gäller lastbryggan på ön. Den skulle ha åtgärdats förra hösten men så blev det inte. Varför har vi intr fått veta. Nu ska det tydligen bli av.
Säkerhet gäller inte huvudsakligen folks båtar och motorer Det borde väl främst gälla människor och egendom här på ön.
När räddningstjänsten med hjälp avsjöräddnlngen kommer hit pga sjukdom eller olvcksfall på etapp 1-6 använder de sig av lastbryggan.

Lastbryggan och vägen dit måste vara i fullgott skick.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
9 år 6 månader sedan #2011 av Bernte
Svar från Bernte i ämnet Grinden A-Bryggan!
Varför ligger en båt förtöjd för jämnan vid lastbryggan,den är i vägen .Får man ligga där även om man inte lastar och lossar???

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.482 sekunder

Adressändrat?

birdnestHar du sålt eller köpt fastighet på Ringsö? Har du bytt hemadress? Se till att du uppdaterat din profil! Skicka dina nya uppgifter till adressandring [at] ringso.se

Rapport om Fiske och Fiske i Mälaren

2016 01 27 19 51 47

Ny rapport om Fiske och Fiske i Mälaren - Se här