Topic-icon båtplats

Mer
13 år 11 månader sedan #546 av 30karlsson
båtplats skapades av 30karlsson
Hej jag har också blivit av med min köpta båtplats som jag haft sedan Näsbyvikens hamn byggdes och kom till och blivit hänvisad en betydligt sämre plats och jag ifrågarsätter också detta aggerande.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
13 år 11 månader sedan #568 av tomt 68
Svar från tomt 68 i ämnet Sv:båtplats
Samma här. Ville inte ha en bom då jag inte behöver det idag där jag ligger.
Första informationen om att jag förflyttats fick jag för en vecka sedan i Näsby, skäms på er som behandlar oss gamla medlemmar så illa (30 år på Ringsö).
Är det för mycket begärt att de som tvångsförflyttas blir informerade brevledes (jag har talat med fler i samma sits och ingen har fått något brev). Jag blir nu förflyttad och behöver då troligtvis en bom då jag hamnar långt ut på en brygga hur resonerar styrelsen och vem betalar då bommen eftersom de gått ut med att vi som flyttas blir skadelösa????? Har dessutom haft kontakt med fler som nu rasar i samma fråga.
Om jag fått informationen tidigare om förflyttningen hade jag nog också gått med men nu är jag lite villrådig.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 1.957 sekunder

Adressändrat?

birdnestHar du sålt eller köpt fastighet på Ringsö? Har du bytt hemadress? Se till att du uppdaterat din profil! Skicka dina nya uppgifter till adressandring [at] ringso.se

Rapport om Fiske och Fiske i Mälaren

2016 01 27 19 51 47

Ny rapport om Fiske och Fiske i Mälaren - Se här